Cumu prevene l'arrugginiu di i cuscinetti?

Durante a pruduzzione, i causi dicuscinettia ruggine include:

1. Umidità: A quantità di umidità in l'aria hà un grande impattu nantu à a tarifa di corrosione di i cuscinetti.Sottu à l'umidità critica, a tarifa di corrosione di metalli hè assai lenta.Una volta chì l'umidità supera l'umidità critica, a tarifa di corrosione di u metale aumenta di colpu.L'umidità critica di l'azzaru hè di circa 65%.A causa di u poviru flussu d'aria in l'attellu di produzzione di cuscinetti, u calore generatu in u prucessu di trasfurmazioni accelera l'evaporazione di l'umidità in u fluidu di macinazione, u fluidu di pulizia è u fluidu anti-ruggine in l'aria, facendu l'umidità di l'aria in l'attellu sopra. 65%, ancu sin'à 80%, chì hè facile à causari currusioni di parti cuscinetti.

2. Temperature: Temperature hà dinù granni influenza nant'à currusioni.A ricerca mostra chì quandu l'umidità hè più altu ch'è l'umidità critica, a tarifa di corrosione aumenta circa duie volte per ogni aumentu di temperatura di 10 ℃.Quandu a differenza di temperatura cambia assai, a cundensazione nantu à a superficia di u cuscinettu accelerà assai a corrosione.In u prucessu di trasfurmazioni di cuscinetti, a diffarenza di temperatura trà u ghjornu è a notte o a diffarenza di temperatura trà l'ambiente pruvucarà a cundensazione nantu à a superficia di cuscinetti è causanu a corrosione.

3. Oxygen: L'ossigenu pò esse dissolutu in l'acqua durante u almacenamiento di u cuscinettu.A cuncentrazione di corrosione di l'ossigenu pò esse vistu in ogni mumentu, è a solubilità di e diverse parti cambierà.Quandu u cuscinettu hè impilatu, l'ossigenu hè insufficiently inflated in u mità di a superficia sovrapposta, a cuncentrazione di l'acqua hè bassa, l'ossigenu à u bordu hè abbastanza, è a cuncentrazione di l'acqua hè alta.A ruggine si trova spessu à u bordu intornu à a superficia sovrapposta.

4. U sudore di a manu umana: u sudore umanu hè un liquidu incolore trasparente o giallu chjaru cù gustu salatu è acidità debule, è u so valore pH hè 5 ~ 6.In più di sali di sodiu, potassiu, calcium è magnesiu, cuntene ancu una piccula quantità di urea, àcitu latticu, àcitu citricu è altri acidi organichi.Quandu u sudore hè in cuntattu cù a superficia di cuscinetti, un film di sudore serà furmatu nantu à a superficia di cuscinetti.A film sudore pruvucarà l'azzione elettrochimica nantu à u cuscinettu, corrode u cuscinettu, è pruduce ricami.

Cumu prevenecuscinettiruggine ?

1. Prima, pulizziari la superficia cuscinetti: u metudu propriu deve esse sceltu secondu a natura di a superficia di l 'oggettu a prova di ruggine è e cundizioni attuali.In generale, a pulizia di solventi, a pulizia chimica è a pulizia meccanica sò aduprate.

2. Dopu à a superficia bearing hè secca è pulita, si pò esse seccu cù aria compressa secca filtrata, o seccu cù un secadori di 120 ~ 170 ℃, o asciuttu cù gasa pulita.

3. U metudu di rivestimentu di l'oliu antiruggine nantu à a superficia di u cuscinettu, immerse u cuscinettu in grassu antirugginu, è appiccicà una strata di grassu antirugginu nantu à a so superficia.U grossu di u film d'oliu pò esse ottinutu cuntrullendu a temperatura o a viscosità di u grassu antirugginu.

4. Quandu assemblea u cuscinettu, u persunale di pruduzzione deve purtari guanti è manichi dita, o aduprà arnesi spiciali à piglià u bearing.Ùn toccate miccacuscinettisuperficia cù e mani.


Tempu di Postu: Mar-03-2023

Cumprà avà...

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.